reklama

Chlapská záležitosť

Vždy už od mala som bola ten typ dievčaťa ktorý bol tzv. chlapcom v sukni. No áno hrávala som futbal, hokej a iné športy s chlapcami bez toho, aby si všetci uvedomovali, že som dievča. Neboli opatrní - hrali tvrdo- a mne sa páčilo ,že ma berú nie ako jednu, ale jedného z nich. Preto to asi prišlo aj tak, že som mala viac chlapčenských kamarátov ako dievčat. Mne to vyhovovalo -cítila som sa ako ryba vo vode. Dokonca som na nich ani nikdy nepozerala ako na „možne objekty" môjho záujmu- boli to jednoducho kamaráti. A preto vzťahy medzi nami boli ako z mojej tak aj z ich strany kamarátske.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Asi aj preto nemali problém mi hovoriť o svojich „kamaláskach" ,vzťahoch či už reálnych alebo potenciálnych. Dokonca o záujmoch a strachu z oslovenia a prípadného odmietnutia. Nakoniec vždy otázky zakončili „veď si dievča, tak mi poraď". Bolo to ťažké radiť niekomu, keď som bola iná ako ostatné dievčatá. Zmenili ma oni - kamaráti. Ktorí otvorene vraveli, čo im na dievčatách vadí, čo naopak imponuje a ja som sa tak povediac menila. Menila tak aby som sa vyhla chybám ktoré vadia mužom. A tá najdôležitejšia a najpodstatnejšia chyba je tá, ktorú všetci už berieme ako samozrejmosť. Tá pri ktorej dievča/ žena stráca istý šmrnc. A to vtedy keď nenechá muža bojovať o seba ale ponúkne sa mu ako ľahko lovená korisť. A to je zlé- to veru áno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri dlhých rozhovoroch s rôznymi typmi ľudí som si všimla, že mnohokrát (skoro vždy) sa muži pri pohľade na ženu, ktorá ich upútala pýtajú sami seba -mám na to ju osloviť? Bude jej stačiť to čo mám a to čo jej môžem ponúknuť? Budem jej stačiť ja? Dôležité je sa nebáť oslovenia. Predsa ešte ju nemáš a nemôžeš viac nemať ako v momente keď sa to pýtaš. Akurát môžeš každou premárnenou šancou na rozhovor stratiť. Pýtaš sa čo stratiť? No predsa šancu na odpoveď.... A napokon keď pri nej naozaj cítiš a uvedomuješ si, že tebe stačí ona a nič viac nepotrebuješ znamená to, že jej budeš stačiť určite aj ty !

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neukladaj zbytočné otázky sebe ako- „a prečo ak sa jej páčim neosloví ona mňa?" Prosto! Je to chlapská záležitosť! Vždy bola a bude! Žena by nie, že nemala ale dokonca nemôže tento krok robiť. A ak sa ti to zdá hlúpe, že je to len na Vás chlapoch, tak porozmýšľaj či už si chlapom alebo mužom vôbec...

Foto:http://s281.photobucket.com/albums/kk238/xsoxdamnxcleverx/photog

Michaela Manikova

Michaela Manikova

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď byť OUT je také IN! Zoznam autorových rubrík:  Osudové záležitostiKomentárePostrehy životaRecenzieKritikaCitátyO mne

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu