reklama

Tuším, kam kráča ľudstvo. Premýšľam, kam mám kráčať ja...

Nachádzam sa na takzvanej životnej križovatke. Prečo? Som dospelý človek a mám sa rozhodnúť akým smerom sa budem uberať v živote. Ľudstvo kráča jedným smerom. Smerom ,ktorý niekto vytýčil a ktorým sa mnohý uberajú. Problém je v tom ,že ja sa uberať týmto smerom nechcem. Vytŕčať z davu sa dá rozumieť mnohorako. Štýlom oblečenia, života, vizážou, účesom, vlastným názorom, vlastným smerom... Myslím, že každý zvládne kopírovať veci od iných. Hovoriť slová a myšlienky, ktoré už niekto vymyslel. Správať sa tak ako niekto povedal. Viesť životný štýl podľa obľúbeného periodika, časopisu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aby som si mohla odpovedať na otázku kam mám kráčať ja musím zodpovedať tú kam kráča ľudstvo. Mnohí ľudia vravia , že ľudstvo vo vede urobilo pokrok a kráča správnym smerom. Budiš. Súhlasím. Taktiež aj v technike a vývoji kráča rýchlim tempom. Ľudstvo z cirkevného pohľadu a môjho pohľadu laika smeruje do záhuby. Nezištnosť, obeta, radosť a láska sa často krát z nášho života vytráca, ale prečo? Mohla by som vypísať mnohé plusy ale aj mínusy. S časti som si na otázku ľudstva zodpovedala.

Mám dve možnosti. Pridružiť sa k mase ľudí a nechať sa zmeniť. Alebo naďalej konať to, čo ma teší a spôsobuje radosť aj ľuďom okolo. Vybrala som si, tak povediac mojimi slovami a očami ešte stále dieťaťa- možno naivného a nerealisticky rozmýšľajúceho, cestu dobra a radosti. Možno to znie veľmi nadnesene a sladko. Pre mnohých možno egoisticky a zástierkovo. Vysvetlím. Veľa ľudí chodí po svete smutných, unavených, strápených. Takých , ktorí potrebujú aspoň malé svetielko do života. Takých, ktorí možno stratili nádej vidieť svetlo v tme tejto doby. Ľudia ,ktorí už nevládzu žiť svoj príbeh. Nechcem a ani nemôžem byť jednou z nich. Chcem byť možno takým svetlom v tme , sviežim vánkom v dusnej dobe. Sladkým potešením keď aj cukor horkne v ústach. Niekým kto dokáže vyčarovať z pochmúrneho dňa plného mrakov a chmár aspoň jeden slnečný lúč. Aspoň chvíľu v dni kedy sa zabudne na to zlé. Dodať energiu tam kde už nie je. Dokazovať stále viac a viac ľuďom okolo akí sú vzácni a dôležití. Ja viem. Nedokážem zmeniť svet. Budem rada ak moje poslanie bude mať zmysel ak dokážem každý deň aspoň jednej ľudskej duši ukázať a darovať svetlo. Nie silou ale láskou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak niekto povie svet je zlý a skazený. Nemôžem sa už na to pozerať. Každý myslí na seba nikto nikomu nepomôže - prečo sa aspoň ten daný človek nesnaží zmeniť seba a svoje okolie, aby videlo v tmavom aj trochu bieleho. Možno je to veľakrát ťažké a zložité ,ísť proti prúdu rieky, ktorá je silná a a taká ľadová ,že nás až mrazí v kostiach jej chlad. Nebáť sa ísť dopredu aj keď vyčnievame z davu je znakom už teraz víťazov. Viem kam kráča ľudstvo a viem aj kam chcem kráčať ja. Chcem sprostredkovávať ľudom silu v podobe slov a skutkov. Viem, že nemôžem pomôcť každému ale môžem sa o to pokúsiť.

Michaela Manikova

Michaela Manikova

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď byť OUT je také IN! Zoznam autorových rubrík:  Osudové záležitostiKomentárePostrehy životaRecenzieKritikaCitátyO mne

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu