reklama

Na to musíš dozrieť

Na niektoré vzťahy prosto musíš dozrieť. Možno by bolo lepšie napísať ,že nie len na niektoré ,ale na všetky. No tu ,by mohol niekto oponovať, že "detské vzťahy potrebujú aké dozrievanie- to nemôžu sa len tak hrať s kockami, plastelínou a pod?" Chcem poukázať na iný/é príklad/y. A možno chcem takto poďakovať, možno sa ospravedlniť, či vysvetliť všetkým ,ktorí sa ocitli , sú a ocitnú sa v mojom živote, prečo toto všetko je tak ako je.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď sa tak spätne pozriem dozadu na môj zatiaľ krátky životný príbeh ,vidím tam rôzne vzťahy a tváre. Cez kamarátstva v škôlke, v škole, na strednej a výške, tie susedské ,neznáme a známe. Na toho jedného fešáka, ktorého zatiaľ moje srdce hostilo. A vravím si „ sakra ženská nemohla si to poriešiť všetko inak? Akokoľvek som to rozobrala a našla iné možnosti riešenia situácii, výsledok bol stále na konci rovnaký- no nemohla. Na to človek musí dozrieť. Dnes by som neurobila to či ono, nezachovala sa tak či onak, nepovedala niektoré veci, určite dlhšie objímala a držala za ruku toho môjho známeho a pre Vás neznámeho, hľadala iné riešenia, ako v minulosti. Viem aj to ,že to čo dnes poviem, napíšem, urobím v budúcnosti vyhodnotím ako „mohla si to urobiť inak!". Na to musíš proste dozrieť a človek dozrieva stále. Nikdy si nemôžeš povedať „už viem všetko, nič ma neprekvapí", vždy je tu „ešte niečo". Alebo aj môžeš, veď človek toho natára veľa, ale nebude to pravda. Pozerám sa na svojich blízkych a mnou milovaných a ľúbených priateľov a vravím si „no nemohli sme sa poznať skôr?. Byť už pred tým taký blízky a tak často spolu?"- no nemohli, lebo, keby sme boli, dnes tu už nesedíme spolu. Na to musíš dozrieť. Dnes by som takto neuvažovala a nevidela túto skutočnosť takto, keby som neprijala fakt, že čas plynie, a v živote sa vystrieda veľa ľudí. Je asi dôležité si to uvedomiť a prijať to, aby sme terajším mohli dať nie len časť svojho srdca ale celé so všetkým. Tým ,ktorí stoja za to. A tí moji určite áno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nakoniec mi nedá nespomenúť pointu jedného príkladu ,ktorý mi povedal jeden pán: Vieš Michaela človek sa narodí ako neforemný kameň s ostrými hranami a priehlbinami. Na to, aby sa z tohto kameňa utvorilo krásne dielo je potrebný čas. Čas, ktorý plynie, ľudia ,ktorých stretávaš ,vzťahy, ktoré začínajú a vydržia, ale aj tie, ktoré končia. Situácie, či už dobré ,alebo zlé, to všetko spôsobuje ,že ho brúsia, aby z neho na konci ostalo krásne dielo. Aby v jeho živote bolo vidno to dielo. Je ako kameň, ktorý je vo vode a tá ho denne obmýva. Ten kameň dostane tvar a hladkosť. To preto je toto všetko potrebné pre človeka...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(poznámka: obrázok použitý z stockphotos.sk)

Michaela Manikova

Michaela Manikova

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď byť OUT je také IN! Zoznam autorových rubrík:  Osudové záležitostiKomentárePostrehy životaRecenzieKritikaCitátyO mne

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu