reklama

Nebo sa ku mne zohlo a pobozkalo ma...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nadýchla som sa tvojej vône. Tej krásnej,čistej a láskou nasýtenej vône. Si ako kvietok,ako kvietok,ktorý práve pokropila rosa. Si svieža a čistá. Pozorujem ako spíš. A je to ten najkrajší film,ktorý som kedy videla. Je v ňom láska a život. Snívaš si a sladko zaspávaš v mamkinom náručí. Usmievaš sa a šialene nahlas kričíš. Si úchvatná vo svojej dokonalosti. Svet je jeden veľký chaos,ale my ťa v ňom naučíme tancovať. Máme pre teba toľko lásky. Nikdy nebudeš sama. Nikdy nedovolíme,aby si sa cítila stratená. Stále budeme pri tebe, budeme ťa istiť, budeme ťa chrániť, budeme ťa navždy ľúbiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naklonila som sa k tebe a nadýchla som sa z plných pľúc. Vtedy som ucítila dotyk Boha. Jeho milosť a lásku. Zoslal nám na zem dar. 3.9.2017 nám ho zoslal. Zoslal nám teba.

Nebo sa ku mne zohlo a pobozkalo ma...

 

 

 

 

Michaela Manikova

Michaela Manikova

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď byť OUT je také IN! Zoznam autorových rubrík:  Osudové záležitostiKomentárePostrehy životaRecenzieKritikaCitátyO mne

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu