reklama

Ten krásny život II.

...prvá láska... (Jedna z kapitol) Všimla som si ho neskôr. Aj keď on na mňa očkoval neustále. Tichší chlapec s nevinnými očami, vysoký asi meter sedemdesiat, s kučeravými vlasmi, ako Hana. Volal sa Hugo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Máš dnes naozaj krásne vlasy" povedal, keď sme spolu stáli sami na chodbe, "cítim sa pri tebe príjemne, rád trávim čas v tvojej blízkosti, rád ťa počúvam. Vieš ma rozosmiať." sypal zo seba komplimenty a ja som cítila, ako som sa vplyvom jeho slov roztriasla. Uvedomovala som si, že k Hugovi začínam naozaj niečo cítiť, ale keďže som mala sotva 15 rokov, nevedela som to hneď presne pomenovať.

"Aj ja sa s tebou cítim krásne, a chcem aby sme boli spolu častejšie". Len čo som to dopovedala Hugo pristúpil ku mne ešte bližšie a rukami chytil zábradlie o ktoré som sa opierala. Uvedomovala som si, že sa trasie rovnako ako ja

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Túžim po tom tiež." naklonil sa ku mne a trochu nesmelo ma pobozkal. V momente moje ruky vystrelili k jeho chrbtu a objala som ho silno, akoby som sa snažila zistiť, či to nie je len sen.

"Odteraz si môj chlapec" usmiala som sa šibalsky a pobozkala ho znova.

Uvedomovala som si niekoľko vecí : Mám frajera, bozkávanie je úžasné, a že netuším absolútne,ako sa správať vo vzťahu.

Dni plynuli bláznivo rýchlo. A môj princ ma každé ráno čakal na zastávke, aby sme spoločne cestovali krátkych desať minút do školy. Užívala som si jeho prítomnosť, jeho teplo, keď ma ráno objímal. Jeho úprimné, čisté, detské oči, ktoré hľadeli iba na mňa a videli ma, ako tú najdokonalejšiu osobu na svete. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Páči sa mi tu s tebou stáť a len ťa objímať" objal ma a zaboril hlavu do môjho krku. Nadýchol sa, akoby si zapamätával moju vôňu. Zdvihol hlavu a pozrel sa na mňa.

"Páči sa mi pozerať sa na teba a vychutnávať si tvoj úsmev, vždy ma prinúti usmiať sa, aj proti mojej vôli" pozeral s,a ako sa usmievam a ja som nemohla inak, lebo to, ako to povedal, bolo niečo nádherné, úprimné a čisté. Zablúdil očami k mojim perám a jemne sa zohol.

 "Páči sa mi bozkávať tieto pery a mám dojem, že ma to nikdy neprestane baviť" dokončil trajektóru, ktorú začal pred rozprávaním a pobozkal ma.

Ešte aj dnes si pamätám, že jeho pery boli teplé a príjemné. Mala som rada bozkávať sa s týmto mojim chlapcom. Bolo to niečo neobyčajné. Všetko s ním bolo prvé...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ehm!" Niekto si odkašľal za Hugom "môžem vás vyrušiť?!" podľa hlasu a mierne arogantného tónu som vedela, že je to Hana. Hugo sa na mňa znechutene pozrel a aj keď s nevôľou, nakoľko bol gentleman a slušný mladý muž, otočil sa tvárou k Hane. „Ahoj“ Pozdravil prvý.

"Ahoj Hana" pozdravila som jej aj ja a narovnala sa.

"Chcela by som s tebou hovoriť Linda. O-S-A-M-O-T-E" Hana si na poslednom slove dala obzvlášť záležať. Bolo nepríjemné, ako to povedala, ale bola to moja najlepšia kamarátka a chcela som vedieť o čo ide. V poslednom čase som s ňoou trávila naozaj málo času. Bol tu predsa Hugo.

"Uvidíme sa na druhej prestávke" povedal síce kľudne, ale v jeho hlase som cítila, že je z Hany znechutený. Napriek tomu sa ku mne naklonil,pobozkal ma a hneď odišiel "Okej, vidime sa" povedala som skôr jeho chrbtu ako jemu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pozrela som sa spýtavo na Hanu.

"Vieš, absolútne sa mi nepáči, že chodíš s Hugom!" vybehla na mňa Hana. "ste samé- poď sem nech ťa objímem/ poď sem nech ťa poboozkám /chýbal-a si mi, cmuky cmuky, bla bla bla" Hana bola nezvyčajne podráždená. "vôbec si nemyslím, že sa k sebe hodíte. Zaslúžiš si predsa viac, ale HUGA?! Myslela som si, že budete spolu tyždeň-dva a potom sa spamätáš" hovorila tak rýchlo a podráždene, že si z toho rozhovoru a teda vlastne monológu nepamätám viac nič len posledné "a myslíš si , že chodí iba s tebou? takto má namotané aj iné dievčatá. Veď ste spolu len v škole, čo myslíš, že robí zvyšok dňa?!".

Nevedno, čo Hanu naštvalo proti Hugovi, ale neverila som, že ma stavia do pozície "buď ja alebo on!"

Vôbec si nepamätám či som jej niečo na to všetko povedala. Bola som ako mátoha, čo Huga viac vytočilo a upevnilo v ňom pocit, že Hanu neznáša. Nepovedala som mu, čo Hana vravela. Nemala som to srdce povedať to tomuto krehkému chlapcovi. Avšak bez vypytovania ma vzal na ďalšej prestávke do náručia a jedným slovom všetko prekryl

„Ľúbim ťa“ povedal to prvýkrát a pobozkal ma. Zaborila som si ruky do jeho vlasov a ešte väčšmi a silnejšie som mu bozk vrátila.

Časom som zistila, že som si neuvedomovala oveľa viac... Vzťah som brala veľmi benevolentne a o láske som nemala hádam ani poňatia. Okrem sebalásky. Tá je šialenou chorobou. Zraňuje 
a ubližuje ľuďom. Najhoršie na tom je ,že najviac tým ktorých milujeme. Aj keď to, že som milovala som si uvedomila o niekoľko rokov neskôr.

... ETC...

Michaela Manikova

Michaela Manikova

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď byť OUT je také IN! Zoznam autorových rubrík:  Osudové záležitostiKomentárePostrehy životaRecenzieKritikaCitátyO mne

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu