reklama

Keď náhle celkom strácaš reč a zostávaš aj keď chceš ísť preč...

Robiť v živote rozhodnutia nie je ľahké. Žiť samotný život, nie je ľahké. Teda, kým to beriete zodpovedne a nehádžete si mincou, ktorým smerom sa vybrať, či ako sa rozhodnúť v danom okamžiku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bola to láska.

Kto by nechcel vedieť dopredu, pre ktoré sa rozhodnút? Ľudia, akosi často opakujú, že si nevybrali správne. Že vždy z dvoch možností padla voľba na nesprávnu( teda myslia si to,pretože stratili šťastie v živote, iskru v očiach a chuť na úsmev). V spoločnosti sa premáhajú a usmievajú,aby zdanlivo vytvárali obraz,že je všetko v poriadku.

“Tvoj posledný článok bol úplne o mne. No s jednou výnimkou. Ja som neurobila to rozhodnutie odísť a nájsť svoje šťastie,ktoré som stratila vo vzťahu s ním”.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Auuuu. Pichne ma niekde vnutri.

“Vieš, v láske je dôležité milovať a byť milovaný. Bezpodmienečne a bezhranične. Ja to síce nemám tak, trápim sa,ale iba občas. Milujem ju, aj keď mi viac nedá. No tebe prajem,aby si ťa tá láska našla.”

Aaaauuuu. Opäť citim,ako to zabolí.

“Myslím,že som sa mala rozhodnúť inak. Nie som spokojná, ale naučila som na to nemyslieť.”dopovie mi známa bez iskry v očiach, aj keď s úsmevom na perách.

Auuu a opäť auuu. Ľudia milujú,aj vtedy keď cítia,že ich druhá strana nemiluje, miluje iba trochu, alebo aj keď vedia,že v tomto vzťahu pracujú iba oni. 

Prestali sme sa usilovať o lásku. Prestali sme ju hľadať a dávame veľké zľavy. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

“Keď hlas sa zlomí prvý raz.

Keď sám v sebe sa nevyznáš.

Keď náhle celkom strácáš reč.

A zostáváš,aj keď chceš íst preč.”

BUDE TO LÁSKA!(E.VGU)

Je to všetko láska. Aj ja takúto poznám. A napriek všetkému, by som sa do nej pustila znovu. Pretože mi ukázala tak veľa. Pretože som sa na istú chvíľu cítila žiadaná. A tiež poznám pocit- “zostáváš, aj keď chceš íst preč”. Ako mnohokrát premýšľaš,čo urobiť, ako sa posunúť ďalej. Či ešte stále mám čakať,že sa to zmení,alebo už naozaj “musím odíjsť,lebo sa topím”?

Zakaždým ma pichlo niekde uprostred v hrudi, pretože viem, aký ťaživý pocit mávajú v srdci. Akú lásku cítili, ba stále cítia. Ako pocit,žeby toho druhého, už nikdy neuvideli, neobjali, nepobozkali, vyráža dych z pľúc. Ale zároveň viem aj to, koľko sily, by sa im do žíl vlialo, ak by sa rozhodli inak.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žijeme vo svete, kde na všetkých sú kladené veľké nároky, kedy pravidlá a zaužívané schémy stále hovoria, kedy sa usadiť, kedy založit rodinu, alebo že mať vzťah je samozrejme a opak niečím zvláštnym. Aj preto sa týto moji blízky rozhodli usadiť, a nehľadať šťastie a lásku inde. Nehovoríme o tom, aké podstatné je mať vnútorné šťastie a vnútorný pokoj. Ten musí byť nad všetko.

Ak ja sama necítim komfort, ak nie som šťastná už len z toho, že som tu, že som vstala, že som zdravá, že mám ďalší nový deň pred sebou(áno som tak trochu slniečkár), vtedy sa nemožem posunúť ďalej a nemožem dať niečo ani svojmu partnerovi. A myslieť si, že moje šťastie a spokojnosť závisí od partnera, je úplne zlé. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

“Nemožeš chcieť a vynucovať si, aby teba robili iný šťastnou, zlatko. TY rob šťastných ostatných a tak sa ti to vráti” povedala moja kamarátka svojej dcérke a ja súhlasím! Ak idem do vzťahu s tým,že on/ona ma urobí šťastným/ou... je to zlé! Ak každý pojdeme do vzťahu s tym, že chceme toho druhého rozveseliť/ dať mu lásku/milovať ho bezhranične a bezpodmienečne,TO BUDE tou správnou esenciou,to bude tým správnym sposobom, aby sme šťastie dostávali. To je ten kľúč. Poznať svoju hodnotu a hodnotu druhých. 

“Chcem,aby si bol tým šťastným mužom po mojom boku. Chcem ti do života priniesť svetlo a neskonale veľa lásky. O to všetko sa budem snažiť a usilovať. A však dokážem to iba do toho momentu, kým budem ja sama šťastná. Ak ho raz stratím, budem ho musieť znova nájsť. Aj za cenu toho, že ťa opustím...”

Michaella

Citácia- (Elán-Van Goghovo ucho)

Michaela Manikova

Michaela Manikova

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď byť OUT je také IN! Zoznam autorových rubrík:  Osudové záležitostiKomentárePostrehy životaRecenzieKritikaCitátyO mne

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu