reklama

Už nikdy...

...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 

 

Už nikdy neuvidím tvoj úsmev ,tvoju iskru v očiach .

Už nikdy nebudem počuť tvoj hlas a nádherný spev.

Už nikdy nebudem počuť tvoje príbehy a vtipy.

Už nikdy ťa nechytím za tú tvrdú, ale tak teplú ruku.

Už nikdy ti nedám pusu na líce a nepoviem to naše krátke “ľúbim”

Už nikdy ti nepoviem “prosím opravíš? ” a ty na to “ čo by ste bez deda robili? "

Už nikdy mi nezakričíš pod oknom, a ja nevykríknem od strachu.

Už nikdy sa neprídeš vyškierať, ako si ma vystrašil. 

Už si nikdy neprídeš s rukami založenými za chrbtom, pre pochvalu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už mi nikdy neprinesieš prvé fialky, ani nazberanú kyticu na sviatok.

 

Už nič nikdy neurobíš ,ale ja ťa budem ľúbiť navždy . 

Už nič nikdy neurobíš naviac, no ja si všetko budem pamätať a uchovávať v srdci.

Už nič mi nepovieš, ale ja si budem pamätať tvoj hlas.

Už mi kvety NIKDY nedonesieš, ale ja si budem pamätať vôňu fialiek,ako keď si mi ich vždy na jar doniesol.

 

(Michaella 2017)

Michaela Manikova

Michaela Manikova

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď byť OUT je také IN! Zoznam autorových rubrík:  Osudové záležitostiKomentárePostrehy životaRecenzieKritikaCitátyO mne

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu